فرماندار میامی طی پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت
کد خبر: ۹۲۲۸۷۲۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی احمد ملایری فرماندار میامی با صدور پیامی فرارسیدن ایام شعبانیه را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شعبان ماه دعا و مناجات با خداست، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است. ماه شعبان، مزین است به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی‌بخش دل‌ها و دیدگان مؤمنین گردیده است.
 روز‌های آغازین ماه شعبان، هم‌زمان با فرخنده میلاد باسعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید الساجدین، حضرت زین‌العابدین (ع) است.
 نام‌گذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز، امری نیکو و مبارک است که توانسته با تأسی از آموزه‌های پربار اسلامی و نهضت انسان‌ساز عاشورا در مسئولیت‌پذیری و پاسداری در راه دین و وطن مؤثر باشد و افقی روشن را در آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.
 پاسداران سبز قامت و جانبازان سرافراز این سرزمین که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس‌ازآن در دفع شرّ اجانب تأثیر بسزایی داشته و توانسته آن‌گونه که بایدوشاید مدافع مردم و میهن اسلامی باشند.
 این‌جانب فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت باسعادت حضرت امام سجاد (ع) به مردم شریف شهرستان میامی به‌ویژه پاسداران و جانبازان پرافتخار این دیار، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همگان مسئلت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها