مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌شرقی:
مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌شرقی گفت: این قرارگاه در راستای خدمات‌رسانی به آحاد مردم جهت مقابله با ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته‌های مواد ضدعفونی کننده در میان مردم کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۴۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفری افزود: این قرارگاه در راستای خدمات‌رسانی به آحاد مردم جهت مقابله با ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته‌های مواد ضدعفونی کننده در میان مردم کرده است.

وی ادامه داد: قرارگاه مزبور روزانه اقدام به تولید و بسته بندی ۸۰۰ بطری ماده ضدعفونی و پخش آن در بین مردم می‌کند و علاوه بر آن پخش ۴۰۰ بسته ارسالی بنیاد احسان نیز توسط گروه‌های همکار قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام، در حاشیه شهر تبریز به انجام می‌رسد.

جعفری تهیه و توزیع ماسک و لباس ایزوله را از دیگر اقدامات قرارگاه ستاد اجرایی امام برای ریشه کنی ویروس کرونا در آذربایجان شرقی بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر کمکی از دستمان برآید برای کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا کوتاهی نمی‌کنیم، از آحاد مردم درخواست کرد تا همچنان در خانه‌های خود بمانند و از حضور در سطح شهر به شدت خودداری کنند.

جعفری با بیان اینکه قرارگاه استانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی از همان آغازین روز‌های این بیماری با ضدعفونی روزانه سطح شهر در کنار مردم بوده است، بر تداوم این حضور در سطح شهر‌ها تاکید کرد.

ارسال نظرات