معاونت بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برپایی 4نقاهتگاه در استان چهارمحال و بختیاری برای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۷۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ تورج اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و مناسبت های روز پاسدار و روز جانباز گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا موضوع آموزش کارکنان پایور و وظیفه سپاه را در دستور کار قرار داد.

اسماعیلی افزود: اهدای بسته بهداشتی و ضدعفونی و دستکش و ماسک به کارکنان برای استفاده در محل کار، آماده سازی مراکز درمانی سپاه در استان چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم و توزیع 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین مردم و کارکنان سپاه از دیگر اقدامات معاونت بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام است.

وی گفت: این معاونت ضدعفونی اماکن رده های سپاه را به صورت مستمر انجام می دهد و با استفاده از امکانات و تجهیزات گردان جنگ نوین تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام در ضدعفونی اماکن و معابر عمومی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز به یاری تلاش گران عرصه سلامت شتافته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام طی جلساتی با نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و شرعی در رابطه با غسل و کفن و دفن اموات مبتلایان به کرونا نیز هم اندیشی داشته است.

وی از برپایی 4 نقاهتگاه در استان چهارمحال و بختیاری با ظرفیت 200 تخت برای بستری دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و افزود:  با بکارگیری نیروهای متخصص آماده کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان برای استفاده از ظرفیت این نقاهتگاه ها هستیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر اماکن سپاه و بسیج با حضور کارشناسان بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام صورت می گیرد.

ارسال نظرات