خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت اعیاد شعبانیه،به تعداد صد بسته مواد شوینده در میان خانواده های نیازمند روستاهای شهرستان هندیجان با همت گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری و مشارکت خیرین شهرستان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۱۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

محمد حسین عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت : گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین و شورای هیات های مذهبی هندیجان اقدامات خوبی در زمینه های گوناگون برای خدمات رسانی به مردم نیازمند انجام داده و همچنان ادامه دارد و این یک توفیق الهی است که نصیب همه ماها شده است.

وی افزود: خدمت به مردم یک افتخار است و از خداوند متعال خواستارم به همه ماها توانی بدهد که همچنان در خدمت مردم محروم باشیم و انشالله کمک های خوبی برای رفاه حال قشرهای محروم شهرستان در دست اقدام است که در بیشتر ها شامل کمک هزینه دارویی و معیشتی و تعمیر منازل است که با مشارکت خیرین انجام خواهد گرفت .

 


وی با اشاره به دومین مرحله از توزیع مواد شویندگی گفت :مرحله اول مواد شویندگی در میان نیازمندان شهرستان توزیع و مرحله دوم به مناسبت اعیاد شعبانیه در میان اهالی محروم روستایی توزیع شدند که در روزهای آینده ادامه خواهد داشت که امیدوارم خدمتی به این مردم انجام داده باشیم .

 

درادامه گزارش خبری ، در سه مرحله صدعفونی محیط شهرستان هندیجان، گروه های جهادی بسیج پایگاه های مقاومت بسیج و کادر شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان در کارهای ضدعفونی به همراه کشاورزان و گردان های عملیاتی امام رضا(ع)و بیت المقدس و اداره ابفای روستایی با بهترین کیفیت انجام گرفت .

 

با مشارکت مردم و توجه به توصیه های پزشکان و کارشناسان بهداشتی و رعایت بهداشت به لطف خداوند ، شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کشور و کل جهان خواهیم بود و از همکاری مردم جا دارد تشکر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها