خبرهای داغ:
گروه جهادی دختران آفتاب دفتر بسیج دانشجویی سپاه پاسداران مسجدسلیمان هم برای تولید ۲۰۰۰ ماسک رایگان پای کار آمد
کد خبر: ۹۲۲۸۸۲۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری خوزستان در مسجدسلیمان با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک سپاه پاسداران مسجدسلیمان در کنار اقدامات جهادی دیگر همچون ایست و بازرسی و کنترل جاده و ضدعفونی محلات از طریق راه اندازی کارگاه های تولیدی و خانگی به تولید ماسک رایگان نیز می پردازد .در این بین به همت گروه های جهادی دختران آفتاب دفتر بسیج دانشجویی مسجدسلیمان در یک کارگاه تولیدی که توسط یکی از بانوان خیر برای این کار واگذار شده شده است روزانه ۵۰۰ عدد ماسک رایگان جهت تحویل به ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان تولید می شود.


گروه جهادی دختران آفتاب دفتر بسیج دانشجویی سپاه پاسداران مسجدسلیمان در این کارگاه تولیدی که به همت یکی از بانوان خیر برای این کار واگذارشده است با پارچه هایی که توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان فراهم و در اختیاردفتربسیج دانشجویی این شهرستان گذاشته شده است روزانه اقدام به تولید ۵۰۰ عدد ماسک رایگان می کنند.

تاکنون ۷۰۰ عدد از این ماسک هاجهت توزیع به سپاه پاسداران این شهرستان تحویل داده است و مابقی آن نیز در روزهای آتی تحویل داده خواهد شد .
در این کارگاه تولیدی گروه های جهادی دختران افتاب دفتر بسیج دانشجویی قرار است به طور کلی ۲۰۰۰ عدد ماسک رایگان تولید کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها