خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی ایثار و فداکاری کادر درمانی را در این روزهای دشوار فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۹۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

حجت‌الاسلام عبدالرحیم‌ نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: کادر درمانی کشورمان اعم از پزشکان، پرستاران، مسئولان آزمایشگاه‌ها و رادیولوژیست‌ها، این روزها در مواجهه با سایر ایام با حجم کاری سنگینی روبه‌رو هستند.

این مسئول با بیان اینکه ملت بزرگ کشورمان متوجه این موضوع هستند که شبکه بهداشت و درمان خود را سپر مردم کرده‌اند تا به آنها آسیبی نرسد، ادامه داد: بنابراین به طور قطع یاد شهدای عرصه سلامت همواره زنده خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در مرقومه‌ای ذیل گزارش وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با این ویروس، از زحمات انجام‌شده قدردانی کردند.

وی با بیان اینکه رهبری در این مرقومه تأکید کردند که از شتاب تلاش‌های همه‌جانبه در این زمینه کاسته نشود، ادامه داد: به طور قطع کادر درمانی کشورمان صرف نظر از شهر و موقعیت محل خدمت، با عنایت به نیاز موجود و مطالبه رهبری با جدیت مضاعف در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

طرح ملی غربالگری با جدیت دنبال شود

سرایی به گوشه‌ای از بیانات رهبری در این مرقومه مبنی بر «از تلاش‌های وزیر محترم، همکاران و مجموعه‌ی بزرگ درمانی کشور بار دیگر تشکر می‌شود. تدابیر صورت گرفته خوب و ان‌شاءالله مؤثر است» اشاره کرد و ادامه داد: در ادامه رهبری طرح غربالگری را کار بزرگی دانستند که باید با بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی برای مقابله با این ویروس اهتمام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمایشات رهبری در پیام تلویزیونی و سخنرانی نخستین لحظات بعد از تحویل سال را فصل‌الخطاب دانست و ادامه داد: آحاد مردم و مسئولان فراخور موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اند باید بیانات ایشان را درباره مقابله با ویروس کرونا مورد عنایت قرار دهند و عملیاتی کنند.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه بسیج و سپاه نیز با همه ظرفیت‌های خود پای کار آمده است، برای ریشه‌کنی این ویروس ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: با مشارکت مردم و رعایت توصیه‌ها به ویژه قرنطینه خانگی به زودی سلامتی و شادابی به کشورمان برمی‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات