سرهنگ مهجوری گفت: سپاه و بسیج از بطن ملت است و تکلیفش خدمتگزاری بوده و مردم آسوده باشند که ستون محکم انقلاب مقتدرانه و با روحیه جهادی در مقابل پیش آمدها نظیر این ویروی منحوس کرونا تا شکست و ریشه کنی آن در کنار مردم خواهند ماند.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۱۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شهرستان شازند؛سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند از آخرین اقدامات صورت گرفته در این شهرستان خبرداد وگفت: هم زمان با سایر نقاط کشور و استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا پاسداران و بسیجیان این شهرستان خود جوش و متعهدانه وارد میدان جهاد شدند.

وی افزود: اطلاع رسانی و آموزش در خصوص رعایت نکات بهداشتی در مقابله با کرونا برای مردم از طریق سیستم های اطلاع رسانی و خودروی حامل بلندگو به ویژه در نقاط روستایی از اولین اقدامات بود.


سرهنگ مهجوری گفت:ضد عفونی کردن معابر اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان توسط گروه های جهادی با حمایت مردمی به صورت شبانه روز انجام گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به اینکه توزیع محلول‌های ضد عفونی ، ماسک و بروشور در درب منازل از همان ابتدا صورت گفت افزود:
 غربالگری آحاد مردم به جهت حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع آن با برقراری تیم های ایست و بازرسی انجام شد که همچنان ادامه دارد.

وی ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی در خصوص تولید ماسک و سایر اقلام توزیعی را اولویت اول  دانست وگفت: باهمکاری های انجام شده با شبکه بهداشت شهرستان تمامی کارگاه های تولید ماسک و مواد توزیعی مرتبا با نظارت های صورت گرفته مورد ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی قرار می گیرد.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده اقتصادی در این ایام تهیه و توزیع سبد کالا ویژه نیازمندان و قشر کم برخوردار انجام گردیده است.

 
فرمانده سپاه ناحیه شازند در پایان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج از بطن ملت است و تکلیفش خدمتگزاری بوده و مردم آسوده باشند که ستون محکم انقلاب مقتدرانه و با روحیه جهادی در مقابل  پیش آمدها نظیر این ویروی منحوس کرونا تا شکست و ریشه کنی آن در کنار مردم خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات