فرمانده انتظامی کوهبنان در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا گفت: با توجه به شرایط خاص ممنوعیت تردد به روستاها و حضور در بقاع متبرکه ، پارک ها و بوستان ها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در کوهبنان با اقتدار اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۱۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده انتظامی کوهبنان در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا گفت: با توجه به شرایط خاص ممنوعیت تردد به روستاها و حضور در بقاع متبرکه ، پارک ها و بوستان ها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در کوهبنان با اقتدار اجرا خواهد شد. 

صمدالله ترابی تاکید کرد: با اعلام اجرای طرح محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع کرونا در پنج مبادی خروجی شهرستان از سمت شهرستان های همجوار محدودیت تردد در روزهای 12و  13 فروردین درشهرستان کوهبنان اجرا می شود .

وی خاطر نشان کرد :  پلیس در این روزها با حضور در پارک ها، بوستان‌ها و طبیعت تدابیر شدید تری جهت عدم حضور  افراد در این اماکن عمومی به عمل می آورد و با متخلفین بدون اغماض و طبق قانون برخورد خواهد شد و علاوه بر جریمه نقدی خودروی متخلفین به پارکینگ منتقل خواهد شد.

فرمانده‌انتظامی شهرستان به شهروندان کوهبنانی توصیه نمود: با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی ، حذف سفر ، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید  همچنین در پارک ها و بوستان ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند.

وی بیان داشت:جا دارد مردم‌با توجه به حاکم‌بودن شرایط خاص و به منظور حفظ سلامت مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

ترابی ادامه داد: جا دارد از مساعی و همکاری مردم با نیروی انتظامی تقدیر نمود و یادآور شد بهترین راه پیشگیری و ریشه کنی ویروس کرونا و کمک‌به سفیران سلامت ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی است .

وی تاکید کرد: فضای مجازی به طور مرتب رصد می شود لذا با کسانی که بخواهند با شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب پیرامون ویروس کرونا به امنیت و آرامش جامعه خللی وارد کنند با قاطعیت برخورد خواهد شد .

فرماندهی انتظامی کوهبنان از تمام شهروندان کوهبنانی درخواست نمود : در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن این‌مهم‌ مرتفع گردد.

ارسال نظرات