خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف ۱۸کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو در گیت کنترل تردد مشترک بسیج و ناجا در شهر جوکار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۵۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

کشف ۱۸کیلو موادمخدر در گیت کنترل تردد جوکارعلی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو در گیت کنترل تردد مشترک بسیج و ناجا در شهر جوکار کشف شد.

وی افزود: بر این اساس روز گذشته نیروهای بسیجی مستقر در این گیت به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و پس از توقف و بازرسی از آن، حدود ۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: در راستای تعامل و همکاری با ناجا، این مواد مکشوفه به همراه خودرو و متهمین صورتجلسه و تحویل پاسگاه انتظامی جوکار شدند که در بازرسی تکمیلی از این خودرو، مواد مکشوفه به حدود ۱۸کیلوگرم رسید.

وی افزود: هزاران بسیجی برای مهار و مقابله با کرونا ایثارگرانه و مجاهدانه در همه زمینه‌های مورد نیاز اعم از گندزدایی و ضدعفونی، غربالگری، تولید ماسک و اقلام مورد نیاز، توزیع اقلام بهداشتی و بسته های حمایتی، تامین امنیت و کنترل تردد در طرح فاصله گذاری اجتماعی و... در استان همدان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات