به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با حضور در ناحیه دیلم با فرماندهی و کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۶۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

دیدار رئیس بیمارستان دیلم با فرمانده سپاه این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این دیدار صمیمی دکتر ده بزرگی رئیس بیمارستان دیلم ضمن تبریک این اعیاد خجسته مخصوصا روز پاسدار، به سرهنگ مرادی و کارکنان سپاه ناحیه دیلم، از حضور مجاهدانه و تلاش‌های خستگی ناپذیر پاسداران، بسیجیان و گروه جهادی در عرصه مقابل با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

 

وی اظهار داشت: این تلاش‌های  شما سبز پوشان سپاه اسلام و بسیجیان جان برکف در کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی مراکز عمومی نیز نوعی جهاد است و اجری بزرگ در نزد پروردگار خواهد داشت.


در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار اسلام مرادی فرمانده سپاه ناحیه دیلم نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست محترم بیمارستان و کادر درمانی در سپاه ناحیه دیلم این اعیاد میمون و مبارک را به دکتر ده بزرگی و هیئت همراه تبریک گفت.


سرهنگ مرادی مجاهدت و از خودگذشتگی مدافعان عرصه سلامت (پزشکان و پرستاران و کادر درمانی)  مراکز درمانی در سطح شهرستان را نیز نوعی جهاد و ایثارگری دانست که  مرتبه و جایگاهی کمتر از جهاد در خط مقدم نبرد نخواهد داست.


وی ابراز امیدواری کرد که ان شاالله به زودی کل جهان از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کرده و دوباره زندگی مردم با سلامت و صحت کامل به حالت عادی برگردد.


در پایان این دیدار دکتر ده بزرگی با تقدیم شاخه گل و لوح تقدیر به فرماندهی و بسیجیان گروه جهادی ناحیه، ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات این عزیزان این ایام را نیز به آنان تبریک گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات