مسئول قرارگاه مردمی مدافعان سلامت ازنا از ضدعفونی مناطق شهری و روستایی این شهرستان توسط هیئت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در راستای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۸۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد لک امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در ازنا، مجموعه‌ای از هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد پای کار آمده و مناطق مختلف شهر و روستا را روزانه ضدعفونی می‌کنند.

 

وی، خاطرنشان کرد: به کمک شبکه بهداشت شهرستان نیز، روزانه غربالگری تلفنی و حضوری انجام می‌شود.

 

مسئول قرارگاه مردمی مدافعان سلامت ازنا با اشاره به راه‌اندازی ۵ کارگاه تولید ماسک در این شهرستان، بیان داشت: تمامی این کارگاه‌ها توسط خیرین ایجاد شده، ضمن اینکه خیاط‌های مجموعه نیز به صورت رایگان عملیات دوخت ماسک‌ها را انجام می‌دهند.

 

لک، همچنین از تهیه و توزیع بسته‌های تغذیه‌ای و معیشتی برای مردم مناطق محروم و حاشیه‌ای ازنا طی یک ماهه اخیر خبر داد.

 

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی قرارگاه نیز طی روزهای گذشته اقدام به برپایی روضه‌های مجازی برای علاقمندان به اهل‌بیت کرده است، گفت: اکنون که امکان برپایی روضه‌ها به دلیل تجمع افراد و شیوع بیماری کروناوجود ندارد، از این رو کمیته فرهنگی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت با پخش روضه‌هایی مجازی این بستر معنوی را برای مخاطبان فراهم کرده‌اند.

 

مسئول قرارگاه مردمی مدافعان سلامت ازنا، اظهار داشت: طی روزهای گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات