۱۲ فروردین برگ زرین مجاهدت‌های آزادی‌خواهانه بشر است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین را برگ زرین مجاهدت‌های آزادی‌خواهانه تاریخ بشر عنوان کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۲۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین را برگ زرین مجاهدت‌های آزادی‌خواهانه تاریخ بشر عنوان کرده است.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین را می‌توان در تاریخ معاصر بی‌نظیر دانست و تا کنون هیچ همه‌پرسی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

بیانیه می‌افزاید: یوم‌الله ۱۲ فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و تثبیت انقلاب اسلامی، قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده الهی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت ایرران همواره ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند از جمله حرکت سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی در سال گذشته و خلق حماسه‌هایی چون برگزاری با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور ده‌ها میلیونی مردم در حادثه شهادت بزرگ شهید سلیمانی و خلق اجتماعات شکوهمند در سراسر کشور که مایه عزت بود.

در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی با پشتوانه قوی مردم توانست دشمن را در طراحی استراتژی‌های شکست خورده و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای علیه کشور به خواری کشانده و فصل نوینی از افتخار و تجارب برجسته و مفید را برای حرکت و کار و تلاش در سال «جهش تولید» در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت سرافراز ایران در دهه پنجم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالی که از سوی مقام معظم رهبری  با نام جهش تولید مزین‌ شده، می‌کوشد با تلاش مضاعف برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی و سریع‌تری برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزّت و شرافت با پیشرفت‌های خیره‌کننده و شگرف خود در عرصه‌های مختلف علمی، در عرصه‌های اقتصادی، تولید کالای داخلی همراه با دانش روز جهانی، دنیا را مات و مبهوت عظمت اراده راسخ و پولادین فرزندان غیور خود کرده و در راستای تحقق کامل اهداف یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران قدم بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار