جهادگر بسیجی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛
به همت بسیج سازندگی و گروه جهادی انصار المهدی(عج) حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج ۳۰۰۰ هزار بطری محلول ضد عفونی کننده جهت مقابله با ویروس کرونا تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۴۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج حمید پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: علاوه بر سلامت جسمی،سلامت روانی و روحیه جامعه نیز از جمله مسائل حائز اهمیت است و امروز سنت حسنه وقف به ویژه در این شرایط میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود: در شهر کرج برای پیشگیری از ابتلا ویروس منحوس کرونا ۳۰۰۰ هزار بطری محلول ضد عفونی کننده، ماسک، دستکش توسط خیرین نیکوکار تهیه و بین  مردم مناطق مختلف کرج توزیع شد.

حمید پناهیان بیان کرد: همه ما باید برای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا همکاری داشته باشیم اما فعالیت ها و برنامه ها باید منطبق با استانداردهای بهداشتی و حرفه ایی باشد، لذا در همین راستا با هماهنگی مناطق مختلف شهر با نقشه هایی که از قبل تهیه کردیم، جهادگران در  ۷ گروه ۱۰ نفره اقدام به توزیع محلول ضد عفونی کننده به همراه ماسک و دستکش یکبار مصرف و ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی کردند.

مسئول بسیج سازندگی و گروه جهادی انصار المهدی(عج) در پایان با اشاره به اتحاد و همدلی در جامعه ایران تصریح کرد:اینکه نظم و نظام جهان توسط ویروس کرونا بهم ریخته یکسری محاسن هم داشته است که مردم خودجوش دور هم در قالب گروه های جهادی با اخلاص و رضایت درونی دست به دست هم داده اند تا این ویروس منحوس را نابود کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها