رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت:طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۶۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی؛ رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های سیزده فروردین در زنجان، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی در حال اجراست.

این مسئول ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

وی افزود: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان، تاکنون ۱۰۰ خودرو اعمال قانون شده و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، به پارکینگ منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر راه‌های ورودی به تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان مسدود است و فردا (۱۳ فروردین) خودرو‌ها اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه‌ها را ندارند.

شیرمحمدی با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس، خاطرنشان کرد: خودرو‌هایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف شده و برای رفع توقیف، نیاز است تا رضایت پلیس راهور جلب شود.
ارسال نظرات