خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خوی از کنترل جاده‌ها به منظور جلوگیری از ورود و خروج پلاک‌های غیربومی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۶۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

 سرهنگ بیت‌الله پاشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در خوی، ضمن اعلام این خبر و در هشداری به مردم، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا و لزوم قرنطینه کردن شهرها، نیروی انتظامی شهرستان خوی در جاده‌ها مستقر شده است و مجری منع ورود و خروج پلاک‌های غیربومی در این شهرستان می‌باشد.

وی گفت: پرسنل ناجا با قاطعیت تمام در اجرای این طرح مصمم هستند و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد، بنابراین مردم عزیز و همشهریان محترم در کنار ناجا و عوامل اجرایی قرار گیرند و ما را یاری کنند تا به زودی به اذن خداوند شاهد از بین رفتن بیماری کرونا و برگشتن به وضعیت عادی باشیم.

پاشایی همچنین به تداوم اجرای طرح غربال گری و تب‌سنجی در ورودی جاده‌ها اشاره کرد و افزود: اکیپی از هلال احمر، بسیج، ارتش و پرسنل راهنمایی و رانندگی به منظور اجرای عملیات تب سنجی، غربالگری، ضدعفونی و گندزدایی اتومبیل‌ها مستقر هستند و این ماموریت خطیر را انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی خوی از مردم خواست در خانه‌ها بمانند و قرنطینه خانگی را به منظور حفظ جان خود و همشهریان رعایت کنند چرا که بهترین راه در امان ماندن، قرنطینه خانگی و حذف بیرون رفتن‌های غیرضروری می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات