روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

بسیجی رفسنجانی منزل خود را به کارگاه دوخت ماسک تبدیل نمود

وقتی پیام رهبری را شنیدم همش در این فکر بودم که چطور میتوانم کاری کنم که مفید و سازنده باشم
کد خبر: ۹۲۲۹۱۲۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ خواهر عباسی بسیجی فعال و خوش ذوق اهل روستای ده پناه از توابع دهستان کبوترخان، با این تفکر که در خانه میمانیم، ولی دست روی دست نمیگذاریم، منزل خود را به کارگاه دوخت ماسک تبدیل نموده است. وی از آرامش منزل خود کاست تا به آرامش جامعه بیفزاید. خانم عباسی در این رابطه اینگونه گفتند که: «وقتی پیام رهبری را شنیدم همش در این فکر بودم که چطور میتوانم کاری کنم که مفید و سازنده باشم. با وجود اینکه خیاطی بلدم، اما رفت و آمد به یک تولیدی برایم مشکل بود؛ لذا به ذهنم خطور کرد که از خواهران بسیجی روستایمان دعوت کنم تا در خانه خودم ماسک بدوزیم. حال پذیرایی از نور کافی برخوردار بود. محیط را ضدعفونی کردیم چرخ‌ها را آوردیم و به لطف خدا روزانه ۳۰۰ ماسک میدوزیم. از فرماندهی محترم حوزه امام خمینی جناب فصیحی کمال تشکر را دارم که با تهیه پارچه و ملزومات دوخت ماسک ما را در این راه حمایت میکنند.» دختر خانم عباسی با وجود داشتن نوزاد ۳ ماهه در این کارگاه خانگی مشغول به کار است. خواهر بسیجی دیگری هم که در این کار جهادی حضور داشت، مادر یک نوزاد یک ماهه بود.
دیدن این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها آدم را به یاد روز‌های دفاع مقدس می‌اندازد. روز‌هایی که در پشت جبهه‌های حق علیه باطل مردم با هر چه در توان داشتند جبهه را پشتیبانی میکردند. زن جوانی با یک جفت گوشواره که تنها دارایی اش بود، پیرمردی با خرج سفر کربلایش که تنها آرزویش بود آن خانم دیگری با بافتن چند لباس یا با اهدای پتو و ...
این روز‌ها که کادر درمان در خط مقدم، جان بر کف مبارزه میکنند، امثال خواهر عباسی و بسیجیان روستای ده پناه کم نیستند که با هرچه در توان دارند تلاش میکنند تا باری از دوش این عزیزان بردارند.
ارسال نظرات