روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

مهنای چهار ماهه کوچکترین جهادگر کشور از رفسنجان

توفیق خدمت به مردم از مصادیق مهم و آشکار فرهنگ بسیج است
کد خبر: ۹۲۲۹۱۳۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
توفیق خدمت به مردم از مصادیق مهم و آشکار فرهنگ بسیج است. بسیجیان در هر سنگری با روحیه انقلابی و جهادی، بی منت به مردم خدمت میکنند.
نمونه‌های ایثار و گذشت این عزیزان هر روز در همه عرصه‌ها دیده شده است. در این گزارش مثالی عجیب از این دست فداکاری‌ها آورده شده است.
به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان، در طی بازدید مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه رفسنجان از کارگاه‌های جهادی تولید ماسک روستای کبوترخان با خواهر بسیجی جوانی برخوردند که با ایثار خود تحسین هیئت بازدید کننده را برانگیخت.
این خواهر بسیجی مادر دو فرزند ده ساله و چهار ماهه است. ایشان کودک چهارماهه خود به نام مهنا را به خواهر ده ساله اش میسپارد و روزی هشت ساعت در کارگاه مشغول خدمت و جهاد است؛ و فقط برای شیر دادن به مهنا کارگاه را ترک میکند. همسر این خواهر بسیجی، ۱۲ سال است که عضو فعال بسیج پایگاه است. ایشان که خود این روز‌ها در کنار دیگر برادران بسیجی مشغول ضدعفونی کردن معابر هستند، در کمال تواضع عنوان کردند که ما برای رضای خدا و خدمت به نظام کار میکنیم و تمایل نداریم ناممان فاش شود.
خانم افشون پور مسئول کارگاه که خاله مهنای جهادگر است، در توضیح به خبرنگار گفتند که از وقتی فرمان حضرت آقا به نیرو‌های مسلح در خصوص حرکت جهادی در مقابله با ویروس کرونا صادر شد، همه سفارشات خیاطی را لغو کردم و کارگاه را جهت تولید ماسک اختصاص دادم. به لطف خدا و همت خواهران بسیجی روزی پانصد عدد ماسک تولید میکنیم. ان شالله که بتوانیم قدمی هر چند کوچک در جهت رفع این مشکل برداریم.
وی افزود ما در ابتدا خودمان با خرید یک طاقه پارچه کارمان را شروع کردیم، ماسک‌ها را پس از دوختن جهت استرلیزه به فرمانده محترم حوزه امام خمینی آقای فصیحی تحویل میدادیم. هم اکنون با پارچه مخصوص ماسک که سپاه در اختیار ما میگذارد کار را ادامه میدهیم.
ارسال نظرات