خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه در موضوع مقابله با ویروس کرونا بسیج و سپاه به خوبی وارد صحنه شدند، گفت: اقدام سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در ایجاد نقاهتگاه بیماران بهبودیافته کرونایی شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۴۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار «محمد رضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عصر امروز در حاشیه بازدید از نقاهتگاه بیماران کرونایی در مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: سپاه در همه جبهه‌ها خط مقدم بوده است و تفاوتی قائل نیست، خداوند این لطف را به سپاه کرده تا همواره خدمتگذار مردم باشد.

وی افزود: در موضوع مقابله با ویروس کرونا بسیج و سپاه به خوبی وارد صحنه شدند و امروز در کشورمان بیش از ۲ هزار کارگاه فعال بزرگ توسط بسیج و نیرو‌های جهادی در زمینه تولید مواد بهداشتی ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: خصوصیت بسیج و سپاه پاسداران این است که همواره تلاش می‌کنند تا سپر بلای مردم باشند، بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام علی بن ابی طاب (ع) استان قم و بقیة الله بستری شدند.

سردار نقدی عنوان کرد: مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و راهکار مقابله با ویروس کرونا به جز رعایت بهداشت نیست، قرنطینه روزی به پایان می‌رسد و مردم به راحتی زندگی خود را از سر می‌گیرند که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به صفر برسد و قابل کنترل باشد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی توسط مردم تصریح کرد: امروز امر به معروف و نهی از منکر ملت ایران رعایت فاصله‌ها و مراقبت‌های بهداشتی است که از سوی متخصصین مورد تاکید است.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سپاه امام علی بن ابی طاب (ع) در همه صحنه‌ها وارد شده و در حال کمک رسانی برای مقابله با بیماری کرونا در قم است، افرادی که به این ویروس مبتلا شدند شناسایی می‌شوند و بسیاری از مردم برای مداوا در قرنطینه خانگی و نیازمند رسیدگی هستند و باید امکانات به آن‌ها برسد و سپاه استان با اخلاص در حال خدمت رسانی است.

سردار نقدی ادامه داد: نقاهتگاهی توسط سپاه استان در مسجد جمکران ایجاد شده است و افرادی که از بیمارستان مرخص می‌شوند در این مکان نگهداری و رسیدگی می‌شوند که اقدام سپاه قم در این زمینه شایسته تقدیر است.

وی افزود: مردم قم بسیار دلسوز و مهربان هستند و امکانات در اختیار نقاهتگاه یاوران مهدی (عج) قرار می‌دهند، چون بیماران نیازمند تقویت غذایی هستند و مردم در این زمینه غذا برای بیماران تهیه کرده و به این نقاهتگاه می‌آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: به لطف خدا ملت ایران به یکدیگر محبت دارند و تعالیمی که از اهل بیت (ع) گرفتند که خدمتگذار یکدیگر بوده واین موضوع سبب شده در این روز‌های سخت به هم کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها