فرمانده انتظامی شهرستان دشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با فرمانده سپاه امام رضا(ع) دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۶۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

دیدار فرمانده انتظامی دشتی با فرمانده سپاه این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی و همکاران وی با فرمانده سپاه امام رضا(ع) دیدار و گفتگو کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به مجموعه سپاه و بسیج شهرستان، از تلاش وهمکاری این مجموعه با نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها تداوم داشته باشد.

 

سرهنگ صیادی گفت: مجموعه سپاه و بسیج را دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی است که می توان از این ظرفیت در راستای برقراری نظم وامنیت و حل معضلات و مسائل اجتماعی استفاده کرد.

 

وی  از تلاش و همکاری بسیار خوب سپاه و بسیج شهرستان در برپایی ایست وبازرسی،  کنترل مبادی و خروجی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابرسطح شهر و روستا در راستای مقابله باویروس کرونا تجلیل نمود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این دیدار صمیمانه، فلسفه وجودی سپاه و بسیج را دفاع تئوری و عملی از ارزشها و آرمانهای انقلاب و خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت وحساس دانست و افزود: از هیچ تلاش و کوششی برای رفع مشکلات مردم دریغ نخواهیم کرد.

 

سرهنگ غضنفری یکی از جلوه های حضور عملی و تاثیرگذار مجموعه سپاه و بسیج را در موضوع مقابله با ویروس کرونا دانست که این شهرستان در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت به صورت روزانه در زمینه تولید و توزیع رایگان ماسک ودستکش، ضدعفونی کردن معابر و مکانهای عمومی شهروروستاها، برپایی ایست وبازرسی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: سپاه و بسیج درطول ۴۱ سال از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در تمامی بحرانهایی که این انقلاب درگیر بوده و دوشادوش مردم درجهت رفع این بحرانها و مشکلات گام برداشته و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کارخویش قرارداده است.

 

درپایان این دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان با اهداء لوح تقدیر از تلاشها و زحمات فرماندهی و کارکنان سپاه شهرستان دشتی تجلیل وتقدیر به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات