خبرهای داغ:
کشاورز گفت: شهید حمیدرضا کشاورز مرآت به عنوان خبرنگار در مجله جوانان که وابسته به روزنامه اطلاعات بود فعالیت داشت و با تهیه اخبار و گزارش های اجتماعی و فرهنگی نسبت به انتقال وقایع پیرامونش در مجله اقدام می کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۸۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اهمیت معرفی شهید شاخص سال بیان کرد: معرفی شهید شاخص در سازمان بسیج رسانه استان قزوین در راستای آشنایی و بهره‌گیری هرچه بیشتر هم استانی های عزیز به ویژه اهالی فرهیخته و بصیر رسانه از روش و سبک زندگی شهدا است.

 

وی گفت: امنیتی که امروز ما شاهد آن هستیم نتیجه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز این مرز و بوم است. آنان از تمام هستی خود در راستای اعتلای انقلاب و نظام گذشتند و همه ما در قبال خون‌های به ناحق ریخته آنان مسئول هستیم.

 

 مسوول بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: از آن‌جا که شهدا می‌توانند از همه ابعاد زندگی خود بهترین الگو برای جامعه باشند از این‌رو معرفی شهید شاخص در ابتدای هر سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیل جامعه به ویژه نسل جوان به اهداف و آرمان‌های والای شهدا از مهمترین اهدف اجرای این سنت نیک و پسندیده است.

 

کشاورز عنوان کرد: به لحاظ ویژگی های برجسته اخلاقی، الگوهای بسیار جامع و كاملی در میان هزاران شهید كشورمان وجود دارد اما تاكنون تعداد انگشت شماری از این شهدا در جامعه معرفی شده اند.

 

وی افزود: شهید حمیدرضا کشاورز مرآت به عنوان خبرنگار در مجله جوانان که وابسته به روزنامه اطلاعات بود فعالیت داشت و با تهیه اخبار و گزارش های اجتماعی و فرهنگی نسبت به انتقال وقایع پیرامونش در مجله اقدام می کرد.

 حمیدرضا کشاورز مرآت در دهم مرداد ۱۳۴۵، در روستای سیاهپوش در بخش طارم سفلی از توابع شهر قزوین به دنیا آمد. 

 

مسوول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: وی دانش آموز سوم متوسطه در رشته اقتصاد بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم فروردین ۱۳۶۲، در فکه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

 

کشاورز در پایان گفت: گفتنی است شهید طهماسب شیخ حسنی درسال ۱۳۹۸ و شهید ابراهیم سهیلی راد در سال ۱۳۹۷ به عنوان شهدای شاخص از سوی این سازمان معرفی شده بودند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها