خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار با اشاره به اقدامات فرهنگی جهادگران بسیجی پایگاه حضرت خدیجه (س) بهار در مقابله با کرونا گفت: کارهای فرهنگی از جمله برپایی ختم 200 هزار صلوات و ختم قرآن با استفاده از فضای مجازی به نیت رفع بلا انجام شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۴۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

اقدامات فرهنگی جهادگران بسیجی پایگاه حضرت خدیجه (س)بهار در مقابله با کروناقاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: جهادگران بسیجی پایگاه حضرت خدیجه (س) همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان و عدم برگزاری مراسم جشن‌های ماه شعبان و ایستگاه‌های صلواتی، با توجه شیوع ویروس کرونا هزینه‌هایی که هر سال صرف برگزاری جشن‌های شعبانیه می‌شد برای تهیه ماسک و دستکش و آب معدنی برای بیماران و پرسنل بیمارستان‌ها صرف کردند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی جهادگران بسیجی پایگاه حضرت خدیجه (س)بهار در مقابله با کرونا افزود: همچنین کارهای فرهنگی از جمله برپایی ختم 200 هزار صلوات و ختم قرآن با استفاده از فضای مجازی به نیت رفع بلا انجام شد.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار گفت: کمک‌های مردمی برای ذبح گوسفند قربانی به نیت رفع این بلای همه‌گیر جمع‌آوری و گوشت آن بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

وی عنوان کرد: خواهران بسیجی پایگاه با تهیه چرخ‌های خیاطی در دوخت ماسک نیز مشارکت دارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات