خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: امکان زیارت مجازی دو امامزاده سطح استان در بستر فضای مجازی فراهم‌شده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۸۱
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، بهنام مطلبی اظهار کرد: مردم مؤمن و خدا جوی استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، نسبت به زیارت مجازی امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان و امامزاده محمد (ع) بسطام اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و شیوه‌های نوین در این حوزه، استفاده از این شیوه‌ها در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قرار دارد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: استفاده از بستر‌های وب و شبکه‌های اجتماعی داخلی یکی از اولویت‌های اطلاع‌رسانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است.
وی به راه‌اندازی ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در چند سال اخیر در این اداره کل اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین هدف روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی این ستاد، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه از فعالیت‌های ادارات تابعه، بقاع متبرکه و موقوفات در سطح استان است و تلاش داریم تا محور‌های مختلف و سوژه‌های مهم کاری را به اطلاع عموم مردم برسانیم.
مطلبی خاطرنشان کرد: این ستاد به ریاست مدیرکل اوقاف استان و دبیری روابط عمومی اداره کل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و برخی از چهره‌های مؤثر فرهنگی و رسانه‌ای به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در طول دوران فعالیت دستاورد‌های خوبی حاصل‌شده است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها