خبرهای داغ:
با همکاری اداره کل اوقاف استان و موسسه مهر جویان مهرورزی قزوین

تعداد ۶۰۰ دست گان، بین مراکز درمانی توزیع شد

ایرانی فر گفت: براساس پروتکل اعلام شده کلیه لباسها با تایید معاونت غذا و دارو براساس نیاز بیمارستان های سطح استان و مراکز درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بین کادر درمان توزیع می شود و تا امروز حدود ۶۰۰ دست لباس سرهمی و گان به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۰۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

ایرانی فر، مدیرعامل موسسه مهر جویان مهرورزی قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: موسسه مهر جویانو مهرورزی قزوین یکی از موسسات خیریه استان قزوین است که در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان در همه اقشار شامل زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان کار و غیره در حال فعالیت است.

 

وی با اشاره به اینکه این موسسه در حوزه سلامت و درمان سالهاست فعال می باشد گفت: یکی از نمونه فعالیت های این موسسه، ساختمان رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان ولایت قزوین است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیرین، ایجاد شده و در حال تکمیل و تامین تجهیزات می باشد. 

 تعداد ۶۰۰ دست گان، بین مراکز درمانی توزیع شد

مدیرعامل موسسه مهر جویان مهرورزی قزوین،اظهار کرد: موسسه ره جویان با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی به کمک نیازمندان جامعه ورود کرده و در سه بخش شامل درمان کودکان با بیماری مادرزاد تا بیماران صعب العلاج کمک فعالیت می کند.

 

ایرانی فر عنوان کرد: بخش دوم فعالیت ما در خصوص زنان سرپرست خانوار در حوزه های درمان و مواد غذایی و بخش سوم فعالیت این موسسه در حوزه ترک اعتیاد می باشد که با پرداخت هزینه، فرد معتاد را در کمپ بستری و پس از طی دوران نقاهت، در زمینه ایجاد اشتغال برای این افراد فعالیت های انجام می دهد.

 

وی با اشاره به فعالیت موسسه در خصوص دوخت «گان» برای کادر درمان استان افزود: از زمانیکه متوجه شیوع بیماری کرونا در استان شدیم، در این موضوع به صورت جهادی ورود کردیم و با فراخوانی که از طریق خیرین اعلام شد جهت ارائه خدمت، اعلام آمادگی کردیم.

 تعداد ۶۰۰ دست گان، بین مراکز درمانی توزیع شد

 مدیرعامل موسسه مهر جویان مهرورزی قزوین تصریح کرد: با هماهنگی با مدیریت اوقاف شهرستان قزوین، مقرر شد خیاط خانه حضرت علی اصغر(ع) آستان مقدس امامزاده حسین(ع) بعنوان مقر اصلی کارگاه خیاطی دوخت لباس کادر درمانی شروع به فعالیت نماید.

 

ایرانی فر اضافه کرد: همچنین با تامین چرخ خیاطی از سوی اداره کل اوقاف استان و خیرین در سطح قزوین کار دوخت«گان» آغاز شد که در همین راستا همکاری همه جانبه مدیریت اوقاف استان، مدیریت آستان امام زاده حسین«ع»، امور بانوان مجمع خیرین سلامت، واحد بانوان انجمن دندانپزشکان استان و نیز خیرین بسیار قابل تقدیر است که ما را در این امر یاری دادند. 

 

وی تصریح کرد: از 19 اسفندماه سال گذشته کار دوخت لباس کادر درمان آغاز شد و این لباس ها قابلبت اتوکلاو و چندبار مصرف دارد و نیروی انسانی در این محل در دو شیفت صبح و بعدازظهر در حال فعالیت می باشند و براساس پروتکل اعلام شده کلیه لباسها با تایید معاونت غذا و دارو براساس نیاز بیمارستان های سطح استان و مراکز درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بین کادر درمان توزیع می شود و تا امروز حدود ۶۰۰ دست لباس سرهمی و گان به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تحویل داده شده است.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار