خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سلماس گفت: دو نفر قاچاقچی مواد ضدعفونی‌کننده در سلماس شناسایی شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۱۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در این شهرستان، اظهار کرد: بنا به گزارشات واصله، مقداری مواد ضدعفونی کننده و لوازم و تجهیزات پزشکی آماده قاچاق به خارج از کشور شده بود که بلافاصله در دستور کار پایگاه اطلاعاتی شهید ابراهیمی سپاه سلماس قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی ۲ مرحله عملیات اطلاعاتی، بیش از ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و مقداری لوازم و تجهیزات پزشکی به ارزش بیش از ۲میلیارد ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا 2 نفر از عوامل قاچاق دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند تا برابر قانون نسبت به آنها تصمیم گیری شده و رفتار شود.

وی از اهدای صد بسته مواد غذایی به افراد نیازمند سلماس توسط نیروهای پایگاه شهید حوزه یک شهری ثارالله سپاه سلماس خبر داد و اضافه کرد: تا ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس همواره در کنار اقشار مختلف مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر قرار داریم.

مدنی در بخش پایانی سخنان خود، ضدعفونی روستاهای داراب، کتبان و الیاسی برای مقابله با گسترش ویروس کرونا توسط بسیجیان حوزه شهید داهیم چهریق سپاه سلماس را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: برای ضدعفونی مناطق شهری و روستایی به صورت جدی و منظم اقدام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات