رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان و با اطلاع‌رسانی بسیار خوب رسانه‌ها، خوشبختانه شاهد کاهش ۸۵ درصدی سفر و تردد در استان اردبیل هستیم.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۳۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

کاهش ۸۵ درصدی سفر و تردد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در استان اردبیل و با اطلاع‌رسانی بسیار خوب رسانه‌ها، خوشبختانه شاهد کاهش ۸۵ درصدی سفر و تردد در استان اردبیل هستیم که از رسانه‌های استان برای نقش‌آفرینی در این راستا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: طبق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در راستای کاهش شیوع کرونا کلیه مسیرهای منتهی به مناطق ییلاقی، تفرجگاه‌ها، اطراف شهرها و بوستان‌ها در اقصی نقاط استان مسدود شده است که حتی توقف و اتراق در حاشیه پارک‌ها هم ممنوع بوده و کلیه محدودیت‌های اعمال شده ادامه دارد. 

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: مردم فهیم استان در روزهای اخیر همکاری بسیار مناسبی با راهنمایی و رانندگی و پلیس راه داشتند که نهایت تشکر را از مردم داریم.

فتاحی بیان کرد: در روزهای اخیر مشکل خاصی در حوزه تخلفات رانندگی در استان نداشته و شاهد کاهش تخلفات هستیم ولی در بعضی از محورهای برون شهری و داخل شهری به دلیل کاهش محسوس ترددها و خلوتی محورها، تعدادی از خودروها با سرعت زیادی حرکت می‌کردند که رفتار رانندگان متخلف این خودروها توسط پلیس رصد شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: از مردم عزیز استان اردبیل انتظار داریم در روزهای آینده هم فاصله‌‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا از وضعیت موجود به شکل مناسب و با سلامت عبور کنیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل به جز در موارد خاص و ضروری از خانه خارج نشوند و در صورت تردد با خودرو حتماً قوانین رانندگی را رعایت کنند

ارسال نظرات