مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: ۴۰۰۰ پرس غذای گرم و تبرک امام رضا (ع)در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اردبیل توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۳۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

۴۰۰۰ پرس غذای گرم و تبرک امام رضا (ع) توسط آستان قدس رضوی در مراکز درمانی اردبیل توزیع می‌شود

حجت‌الاسلام اکبر قیامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار داشت: در یک اقدامی خیرخواهانه و انسان‌ دوستانه توسط خادمان آستان قدس رضوی با مسئولیت نمایندگی این آستان در استان‌های مختلف اقدام به پخش غذاهای نذری در مراکز درمانی و در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت می‌کنند که این یک اقدام شایسته و قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه از این اقدام بسیار خوب استقبال شده است، افزود: بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان با این اقدام آستان قدس رضوی و تهیه و پخش غذای نذری و متبرک بسیار خرسند شده و از اینکه می‌بینند همه به فکر آنها هستند روحیه بالایی برای شکست این بیماری می‌گیرند.

قیامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده بود تا مسئولان نمایندگی آستان قدس رضوی با حضور در مراکز درمانی و مراکز درمان بیماران کرونایی علاوه بر دلجویی از این بیماران نسبت به پخش و توزیع غذای نذری اقدام کنند که خوشبختانه این اقدام به شکلی مطلوب در دو مرکز درمانی امام خمینی(ره) استان اردبیل و بیمارستان سبلان انجام شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: علاوه بر این اقدام تحسین‌برانگیز آستان قدس رضوی جامعه روحانیت استان اردبیل نیز در یک اقدامی بسیار زیبا و خودجوش نسبت به غسل، کفن و تدفین افرادی که بر اثر بیماری کرونا از دنیا می‌روند، اقدام کرده‌اند که این مهم نیز قابل تقدیر و قدردانی است.

وی ادامه داد: تهیه بسته‌های غذایی و بهداشتی با کمک جامعه روحانیت و بسیجیان در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم و کم‌بضاعت توزیع می‌شود که امید می‌رود مردم در این زمینه هیچگونه کمبودی از بابت اقلام بهداشتی و خوراکی نداشته باشند.

 وی گفت امیدواریم مسئولان استانی نسبت به تامین رفاه مردم در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق حاشیه و محروم اقدام کنند.

ارسال نظرات