استاندار یزد تاکید کرد: شهادت اولین شهید خدمت و مدافع سلامت استان برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانی‌های جامعه پزشکی، پرستاری و بهداشتی است.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۵۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

محمد علی طالبی در پیامی به مناسبت شهادت محمود شمس‌الدینی افزود: عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه در بسیج جامعه پزشکی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی می‌ماند و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده معظم، کادر بهداشت و درمان و عموم مردم شریف استان، علو درجات را برای آن مرد الهی از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

این شهید بزرگوار از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان بود و در نقاهتگاه این تشکل مشغول به فعالیت بود در ۱۱ فروردین ماه جاری به شهادت رسید.

تلاش متمادی و دلسوزانه این شهید در بیمارستان‌ صحرایی در خدمت به مردم محروم، مشارکت در کمک به سیل زدگان و همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم بخشی از خدماتش بود.

هفتم فروردین ماه جاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ابتلای ١٤٦ نفر نیروهای بهداشتی و درمانی زیرپوشش این واحد دانشگاهی به کرونا خبر داد و گفت: تاکنون از این تعداد ١٠ تن از نیروهای بهداشتی و هفت نفر از پرستاران به طور قطعی به این بیماری مبتلا شدند.

ارسال نظرات