فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر به همراه مسئول بسیج سازندگی از کارگاه های تولید ماسک و ایست های بازرسی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۷۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع)  گفت: به منظور تاُمین بخشی از نیازهای بهداشتی مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارگاه های تولید ماسک و دستکش درشهرستان دیر دایر شده است.

 

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی افزود بیان کرد: هدف از راه اندازی این کارگاه ها کمک به تولید ماسک و کاهش اثرات جنگ روانی بیماری کرونا است.

 

وی افزود: بسیجیان دست به دست هم داده اند و در کنار کادر درمان برای شکست ویروس کرونا در حال جهاد هستند.

 

سلیمانی با بیان اینکه فعالیت کارگاه های تولید ماسک تا زمان ریشه کنی و پایان کرونا ادامه خواهد داشت گفت: مجموعه فعالین این طرح بسیجیان داوطلب هستند که به صورت شیفتی در این کار گاه ها مشغول فعالیت هستند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: ۱۰ گروه جهادی با فعالیت ۲۶۰ نفر در عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر و سطح شهر فعالیت دارند.



وی افزود: ۵ ایست بازرسی در سطح شهرستان دایر شده و ۳۵۰ نفر بسیجی بصورت شبانه روزی درحال کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها هستند .

سلیمانی در پایان گفت: گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور با ایده‌های نو وارد عرصه شده و تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری ستاد پیشگیری شهرستان انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات