مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور همکاری داوطلبانه، از افراد خیر، نیکوکار و علاقه‌مند به همکاری در مراکز نقاهتگاهی استان دعوت به همکاری می‌کند.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۳۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهرام میرزایی گفت: هلال احمر به منظور برنامه ریزی و سازماندهی بهتر ظرفیت‌های انسانی از افراد علاقه‌مند به همکاری با جمعیت هلال احمر در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن دعوت به همکاری می‌کند.

وی اظهار داشت: هلال احمر استان از ظرفیت نیرو‌های داوطلب خانم و آقا به عنوان نیروی پشتیبان برای ارائه خدمات در نقاهتگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

میرزایی یادآوری کرد: علاوه بر نقاهتگاه‌ها از توانمندی داوطلبان علاقه‌مند، خیران و شهروندان نوعدوست در پست‌های بازرسی، غربالگری و تب سنجی و دوخت ماسک نیز استفاده می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح با مراجعه به سامانه http://HelalaHealth. ir نام نویسی کنند.

میرزایی از داوطلبان برای ارائه خدمات داوطلبانه در جمعیت هلال احمر استان زنجان برای مهار ویروس کرونا خواست؛ با حوصله و با تکمیل دقیق سوالات، ما را در این مسیر یاری کنند.
ارسال نظرات