خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه ملایر در پی عروج ملکوتی سردار «سلگی»

در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی سردار «حاج‎میرزا محمدسلگی»، فرمانده سپاه ناحیه ملایر با پیامی عروج این پرنده سبکبال را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۷۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

پیام تسلیت فرمانده سپاه ملایر در پی عروج ملکوتی سردار «سلگی»به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی سردار «حاج‎میرزا محمدسلگی»، سرهنگ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر با پیامی عروج این پرنده سبکبال را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون»

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

اینجانب نیز به نوبه خود شهادت وعروج آسمانی پرنده سبکبال جانباز شیمیایی شهید «سلگی» را که سال‌های طولانی آثار زیانبار شیمیایی را تحمل کرد و در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید، خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور و خانواده معظم ایشان تسلیت و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات