خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات سخت پیروز شدند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات سخت پیروز شدند.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۰۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در ارومیه، اظهار کرد: یوم‌الله 12 فروردین را پشت سر گذاشتیم می‌توان گفت که این روز تجلّی واقعی خواست و ارادۀ ملّت بزرگ ایران اسلامی در تحقق غیرت و عزت اسلامی است، به طوری که در چنین روزی ملت ما اعلام کردند که می‌خواهند سرنوشت کشور را خودشان رقم بزنند.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی تحقق شعار "ما می‌توانیم" در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی بود، ادامه داد: همچنین این روز سرآغازی برای تولید بومی علم، خلاقیت، فکر، اندیشۀ نوین و پویا منطبق بر آموزه‌های اسلامی و قطع دست اجانب از سرمایه، منابع و منافع ملی کشور به شمار می‌رود.

 این مسئول با بیان اینکه، ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ سربلند بیرون آمدند، اضافه کرد: ملت ما بیش از چهار دهه پایداری را پشت‌سر گذاشته‌اند و به چلله دوم انقلاب اسلامی وارد شده‌اند.

  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: ملت ما با ورود به چلله دوم انقلاب اسلامی که دوره پختگی و شکوفایی انقلاب است درصدد هستند که آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار و عدالت» را اثبات کنند.

 شهسواری با اظهار اینکه، ملت ما با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث سال‌ها عبور کردند، ادامه داد: ملت ما به این وسیله نشان دادند همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم هستند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

 این مسئول در ادامه سخنان خود حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای تحقق اهداف متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: ملت ما به ویژه جوانان با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تلاش هستند که  حماسه‌هایی بی‌نظیر را در کشورمان خلق کنند.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود با اظهار اینکه در طول همه این سال‌ها از گردنه‌های پرپیچ و خم زیادی عبور کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز با ویروس منحوس کرونا روبه‌رو هستیم که آن را نیز با همدلی و همکاری به طور قطع شکست خواهیم داد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار