فرمانده سپاه قدس گیلان در تماس تلفنی با خانواده شهیدان " مسافر و رضی":
فرمانده سپاه قدس گیلان شهدای مدافع حرم را نشانه‌های الهی دانست و گفت: شهدای جوان مدافع حرم با حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) نشان دادند که جوانان مومن و ولایی ما همچنان مسیر شهدای والامقام اسلام را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۱۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در تماس تلفنی با خانواده شهیدان گیلانی مدافع حرم "سعید مسافر" و "جمال رضی" شهدای مدافع حرم را نشانه‌های الهی دانست و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم اثبات کردند که در زمانه فعلی نیز راه شهادت برای کسانی که طالب این فیض الهی هستند باز است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش دشمنان در راستای دور کردن نسل جوان از اهداف اسلام و انقلاب تصریح کرد: شهدای جوان مدافع حرم با حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) نشان دادند که جوانان مومن و ولایی ما همچنان مسیر شهدای والامقام اسلام را ادامه می‌دهند.

 

وی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا ابراز داشت: خانواده‌های شهدا گنجینه‌ای گرانبها هستند که باید یه بهترین شکل از آنان کسب فیض کرد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با صبر خود مسیر حضرت زینب(س) را ادامه داده‌اند عنوان داشت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا مردم را از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب دور کنند اما باید بدانند که ملت ایران هیچگاه از فرهنگ عاشورا فاصله نخواهد گرفت.

 

سردار عبدالله‌پور آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: جمهوری اسلامی امروز پرچمدار مقاومت است و با اقتدار و صلابت از ارزش‌ها و اهداف خود دفاع می‌کند.

 

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم سالگرد شهیدان گیلانی مدافع حرم " سعید مسافر " و " جمال رضی " ضمن تماس تلفنی با خانواده این شهیدان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات