فرمانده سپاه مراغه:

اقتدار امروز مرهون خون شهدا و ایثار بسیجیان است

فرمانده سپاه مراغه گفت: اقتدار امروز مرهون خون با برکت شهدا و ادامه دهندگان راه آن شهدای والا مقام است.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۴۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در بازدید سرزده از کارگاه تولید ماسک توسط گروه جهادی روحانی شهید سید محمد موسوی اوجاقی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از روند تولید ماسک توسط این مجموعه جهادی بازدید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعین سلامت و مدافعان حرم بلاخص شهید جبهه مقاومت سردار سپهبد سلیمانی افزود: این اقدام شما بسیجیان در این زمان تداعی بخش حضور زنان ایثارگر در دوران هشت سال دفاع مقدس در سنگرهای پشتیبانی کننده اصلی جبهه نبرد می باشد.

رشیدی ادامه داد: اقتدار امروز ما مرهون خون با برکت شهدا و ادامه دهندگان راه آن شهدای والا مقام است که با تلاش و جهاد و از خودگذشتگی بسیجیان گره خورده است و با قدرت روز افزون ادامه خواهد یافت که پرچمدار این حرکت عظیم بسیجیان دریادل می باشند.

اقتدار امروز مرهون خون شهدا و ایثار بسیجیان است

 مسئول بسیج سازندگی سپاه مراغه نیز در این دیدار از تشکیل چند گروه جهادی جهت تولید ملزومات بهداشتی در طول هفته جاری خبر داد و افزود: در این فرایند تولید از همراهی کلیه ادارات بویژه اداره صمت شهرستان تشکر می کنم.

در پایان این بازدید فرمانده سپاه ناحیه با تشکر از حضور بسیجیان در این مجموعه از برادر پاسدار بازنشسته حاج حسین طاهری که این مجموعه را در اختیار بسیجیان قرار داده اند تا در جهت خدمت رسانی به جامعه مدافعین سلامت فعالیت می کنند، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار