خبرهای داغ:
کلیپ صوتی

حوادث اخیر به ما خبر میدهد، پدیده‌ای یکتا در آینده تاریخ در راه است

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «حوادث اخیر به ما خبر میدهد، پدیده‌ای یکتا در آینده تاریخ در راه است» را مرور کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۴۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۱
  به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا: «امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار میشود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادتها، قدرت‌نمائی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر میدهد. پدیده‌ئی که میتواند در آینده‌ی تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.» ۹۸/۱۱/۰۵

کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این جمله‌ی رهبر انقلاب را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۸ انتخاب کردند.

بیش‌از هفتاد هزار کاربر از ۲۹-۲۴ اسفندماه با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال ۹۸، به ترتیب سه جمله‌ی زیر را به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت، برگزیدند.

رتبه اول) حوادث اخیر به ما خبر میدهد، پدیده‌ای یکتا در آینده تاریخ در راه است
رتبه دوم) تنها راه ملّت ایران قوی شدن است
رتبه سوم) اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بر این اساس کلیپ صوتی «حوادث اخیر به ما خبر میدهد، پدیده‌ای یکتا در آینده تاریخ در راه است» را مرور کرده است.
 
ارسال نظرات