#ارتش_انقلابی، #ارتش_ولایی، #مدیریت_انقلابی_کار_جهادی، #ارتش_مردمی و ... مراتب قدردانی و تشکر خود را از فرماندهان و کارکنان ایثارگر ارتش در راستای رفع آلام مردم و ایجاد موج دلگرمی در فضای جامعه تلاش...
کد خبر: ۹۲۲۹۵۵۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج،در پی ابراز لطف اقشار مختلف جامعه، نسبت به اقدامات جهادی ارتش در راستای مبارزه با کرونا، روابط عمومی ارتش، این اقدام ارزشمند را مایه دلگرمی آحاد فرماندهان و کارکنان عنوان و از ابراز لطف آن‌ها قدردانی کرد.

قدردانی ارتش از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه


در پی ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دوهزار تخت خوابی طی 48 ساعت و همچنین دیگر اقدامات جهادی ارتش در مقابله با ویروس کرونا در استان‌های کشور،خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و مسئولان کشوری و لشکری از راه‌های مختلف با صدور پیام، تماس تلفنی، ارسال پیام به اکانت‌های رسمی ارتش در شبکه‌های اجتماعی داخلی، یادداشت در صفحات منتسب به ارتش در فضای مجازی و ... از این اقدامات جهادی و مدیریت انقلابی فرماندهان و کارکنان ارتش در حوادث و بحران‌های مختلف بویژه مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر کردند.
بر پایه این گزارش، مخاطبان فعال ارتش نیز در فضای مجازی با انتشار هشتگ‌های مختلف از جمله #ارتش_فدای_ملت، #ارتش_انقلابی، #ارتش_ولایی، #مدیریت_انقلابی_کار_جهادی، #ارتش_مردمی و ... مراتب قدردانی و تشکر خود را از فرماندهان و کارکنان ایثارگر ارتش در راستای رفع آلام مردم و ایجاد موج دلگرمی در فضای جامعه تلاش می‌کنند را اعلام داشته اند.
روابط عمومی ارتش ، پیام‌های ارزشمند و ابراز لطف اقشار مختلف جامعه نسبت به ارتش را مایه دلگرمی آحاد فرماندهان، کارکنان و کادر درمانی ارتش عنوان کرد و ضمن قدردانی از آن‌ها، اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره خود را فدایی ملت بزرگ ایران می داند و همچنان که در صحنه‌های مختلف ثابت کرده است، با تمام وجود پشتیبان این نظام و مردم شریف است و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظرات