رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور بسیجیان در شهرستان پارس آبادمغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۱۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، این رزمایش همزمان با سراسر استان اردبیل با بهره گیری از جنگ ها‌ی نوین بیولوژیکی تحت عنوان «شهدای مدافع سلامت» با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستان پارس آباد با رمز یا اباعبدالحسین(ع) برای مقابله با ویروس کرونا در پارس آبادمغان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج پارس آباد در این رزمایش گفت: از تمامی ظرفیت‌های گسترده سپاه در شهرستان اعم از گردان امام حسین (ع)، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، و پویش‌های مردمی و محلات و نهاد‌ها و دستگاه ها، جهت اجرای این رزمایش استفاده شد.

سرهنگ حسن نوری افزود: در این رزمایش سطح شهر با حضور ۲۷ دستگاه محلول پاش و همچنین ۷ دستگاه محلول پاش پشتی ضدعفونی شد.

رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان پارس آباد

وی با بیان اینکه بیش از ۲۴ گروه جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ضدعفونی کردن سطح شهر و روستاها پرداخته و این عملیات همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون در راستای مبارزه و پیشگیری با کرونا ویروس یک میلیون و ۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده برای گندزدایی در سطح شهرستان پارس آبادمغان، تهیه و استفاده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد تصریح کرد: پویش‌های مردمی و محلی و همچنین خیرین جهت خرید ماسک مواد ضدعفونی کننده مشارکت دارند و مبارزه با کوید ۱۹ با تمام ظرفیت در شهرستان پارس آبادمغان در حال انجام است.

رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان پارس آباد

نوری با تأکید بر لزوم پایبندی بر پویش در خانه بمانیم، بیان کرد: امیدواریم با مراعات مردم و بیرون نیامدن از منازل خود بتوان زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کرد.

در رزمایش بیولوژیکی مدافعان سلامت، خیابان‌ها و کوچه‌های پارس آبادمغان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی و سمپاشی شد.

 

رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان پارس آباد

رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان پارس آباد

 

ارسال نظرات