در یادداشت عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس مطرح شد:

پاسخ زارعی به دروغگویی‌های رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری درباره‌ی ملت ایران

دکتر مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در یادداشتی در پاسخ به دروغگویی‌های رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری درباره‌ی ملت ایران نوشت: برای جلوگیری از جنگ‌های خیابانی در آمریکا و جنگ دزدان اروپایی برای ماسک‌ها، متخصصین اجتماعی و حقوقی جنبش استادی حاضرند به عنوان سربازان حافظ صلح اجتماعی به آمریکا و اروپا اعزام شوند.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۴۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش  سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در یادداشتی در پاسخ به دروغگویی‌های رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری درباره‌ی ملت ایران نوشت: برای جلوگیری از جنگ‌های خیابانی در آمریکا و جنگ دزدان اروپایی برای ماسک‌ها، متخصصین اجتماعی و حقوقی جنبش استادی حاضرند به عنوان سربازان حافظ صلح اجتماعی به آمریکا و اروپا اعزام شوند.در متن یادداشت این استاد دانشگاه آمده است:

پاسخ مجتبی زارعی به دروغگویی‌های رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری درباره‌ی ملت ایران

حسام آشنا هم مثل جواد ظریف است، جواد در دانشگاه تهران می‌گفت آمریکایی ها با یک بمب حساب ما و همه را می‌رسند! اما یوم الله عین الاسد خلق شد وحالا که حماسه آمریکایی‌ها در قاپیدن دست‌مال‌های توالت از فروشگاه‌های آمریکا، آبرویی برای حسام و جواد و غربزدگان ایرانی در روزهای پسا کرونا باقی نگذاشت، حسام اما برای تنفس مصنوعی به برجام جوانمرگ شده پا به میدان می گذارد و در تمنا وگدایی مذاکره، حتی حاضراست تبلور بی نظیر اخلاق، ایثار و جوانمردی این روزهای شهر وروستاهای ایران پسا کرونا را ناجوانمردانه و دروغگویانه زیر بگیرد تا یک سال به پایان عمر دولت، قدری از دریوزگی تئوریک دولت و فشلی عملی نزدیک به هفت ساله دولت با اصطلاح تدبیر و امید کم شود!

اما برای اطلاع مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری (بخوانید مرکز بی خبری ها و غفلت های راهبردی ریاست جمهوری)، باید گفت اگر محمد جواد ظریف و حسام آشنا کمک کنند؛ بخشی کوچک از متخصصین اجتماعی و حقوقی جنبش استادی ایران حاضر است بخاطر جلوگیری از آغاز جنگ‌های خیابانی مابین شهروندان آمریکایی در تامین غذا و نیز برای جلوگیری از شدت جنگ ماسک ها در بین دولت های دزد اروپایی به عنوان "سربازان حافظ صلح" به آمریکا و اروپا اعزام شوند!

آقای آشنا! هرگز قادر نخواهید شد بازگشت به درندگی‌ها و آغاز وضع طبیعی هابز را در آمریکا و اروپا با دروغگویی‌های خود در حق ملت متمدن و هفت هزار ساله‌ی ایران پنهان کنید!

 

دکتر مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس

 

پاسخ مجتبی زارعی به دروغگویی‌های رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری درباره‌ی ملت ایران

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار