فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه

بسیج پرچم دار مقابله با شیوع بیماری تنفسی کرونا است

سرهنگ یاسین اکبا در حاشیه عملیات ضد عفونی و گند زدایی در شهرستان گناوه گفت : بسیج با حضور قدرتمند خود همچنان پرچم دار مبارزه با بیماری کرونا می باشد
کد خبر: ۹۲۲۹۷۱۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرهنگ اکبا بیان داشت:
بسیج   همچنانکه در کنار  نیروی انتظامی در کنترول ورود و خروج شهر حضور دارد، در عرصه گند زدایی و ضد عفونی  میادین و نقاط مختلف شهر هم فعال است.
وی افزود: اکیپ‌هایی از بسیج هر شب از ساعت ۹ با مهیا نمودن وسایل ضد عفونی. عازم میادن و مناطق مختلف در شهر و روستاه‌های گناوه می‌شوند و ضد عفونی را به خوبی انجام می‌دهند.
لازم به ذکربا بازدید میدانی از این گروه‌ها بسیج مشخص شده  است در این بین نیز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین جوانان و نوجوانان  با سن کم حضور دارند که تا صبح روز دیگر مشغول فعالیت و ایثار می‌باشند.
این فهمیده‌های امروز نیز می‌گویند از اینکه به مردم و میهن خدمت می‌نمایند بسیار خوشحال هستند
بسیج پرچم دار مقابله با شیوع بیماری تنفسی کرونا است
یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هم در یکی از گروه‌های گند زدایی مشغول به فعالیت  است معتقد است. همان حس دوران دفاع مقدس برای وی تداعی می‌شود و از اینکه  در کنار جوانان و نوجوانان در کار پیشگیری و مبارزه با کرونا حضور دارد خوشحال است.
بسیج پرچم دار مقابله با شیوع بیماری تنفسی کرونا است
لازم به ذکر است خبر نگار بسیج تا ساعت ۲ شب همراه یکی از این گروه‌های ضد عفونی کننده حضور داشته است و کار گند زدایی و ضد عفونی نیز تا صبح نیز ادامه داشته است
انتهای پیام/
ارسال نظرات