خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه در طی مراسمی از ۴۰ نفر پرستار جهادگر فعال در بخش های درمانی منطقه کاشان با حضور سرهنگ مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه شهرستان کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان و حجت الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۱۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، به مناسبت اعیاد شعبانیه در طی مراسمی از ۴۰ نفر پرستار جهادگر فعال در بخش های درمانی منطقه کاشان با حضور سرهنگ مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه شهرستان کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان و حجت الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان تجلیل شد.

۲۰ نفر از این پرستاران جهادگر مجموعه ی اعزامی از جهرم استان فارس بوده که در بیمارستان شهید بهشتی به مدت ۱۰ روز مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی بودند و ۲۰ نفر دیگر مجموعه درمانی فعال در بیمارستان سیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بخش مراقبت از بیماران تنفسی  شهرستان کاشان هستند که تا پایان مبارزه با کرونا در این بخش فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بصیرتی ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان در این دیدار گفت: زبان مسئولان کاشان در برابر زحمات اقشار مردم در جهت مبارزه با کرونا قاصر است.

وی افزود : ما ممنون دار کادر درمانی بیمارستان بهشتی هستیم و از آنها تشکر میکنیم . همچنین عزیزانی که از کرمان و جهرم کادر درمانی ما را همراهی کردند اجر دو چندانی دارند.

ارسال نظرات