امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایش گر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به‌ویژه آمریکا است.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه‌ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت‌زدایی در کشور است، اظهار داشت: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به‌ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشور‌های مدعیِ خدمت به مردم به‌ویژه آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهاد‌های انقلابی و خدمت‌گزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسؤول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمت‌گزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهاد‌های خدمت‌گزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات