تهیه لباس ایزوله بیمارستانی در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) پارسیان‌

بسیجیان قرارگاه تحول محله امام حسن مجتبی (ع) پارسیان با تولید لباس ایزوله و ماسک به نقش خود را در مبارزه با بیماری کرونا و کمک به مراکز درمانی ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۸۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سپاه پارسیان از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در استان برنامه‌های مختلفی برای کمک به کنترل این ویروس و تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز شهرستان انجام داده است.

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی جامعه، همدلی و همکاری کلیه لایه‌های جامعه موثرترین گام در غلبه بر شرایط بحرانی است گفت: در این ایام شیوع ویروس کرونا تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و جلوگیری از گسترش آن از موثرترین مولفه‌ها است.

سرهنگ اسحق موذن نسب با بیان اینکه 3 کارگاه تولید ماسک و دستکش در شهرستان دایر شده است، عنوان کرد: قرارگاه‌های تحول محله سجادیه در شهر کوشکنار، قرارگاه تحول محله صاحب الزمان (عج) چهواز و قرارگاه تحول محله امام حسن مجتبی(ع) محله احشام با اقدامی جهادی به تولید ماسک، دستکش و لباس ایزوله بیمارستانی جهت مقابله با بیماری منحوس‌کرونا پرداخته‌اند.

وی افزود: در قرارگاه تحول محله مسجد امام حسن مجتبی (ع) روزانه 200 عدد ماسک تولید و همچنین لباس ایزوله بیمارستانی نیز جهت ارائه به شبکه بهداشت و حافظان سلامت در ورودی شهر بر این تولیدی‌ها اضافه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار