برگزاری شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی البرز جهت تولید مواد ضدعفونی کننده

رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز گفت: کارگران بسیجی این استان از نخستین روزهای شیوع این بیماری به صورت ایثارگرانه و بسیجی وارد عرصه شدند که تاکنون به صورت شبانه روزی و در قالب شیفت ایثار اقدام به تولید....
کد خبر: ۹۲۲۹۷۸۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مهران طیران رئیس سازمان بسیج کارگری استان البرز در گفتگو با بسیج اظهار داشت: ستاد ملی کرونا در روز گذشته طی اطلاعیه ای  اعلام کرد که آغاز به کار تمام واحدهای تولیدی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی این ستاد از روز ۱۶ فروردین ماه مانعی ندارد.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام این ستاد بایستی کارگران برای حضور در واحدهای تولیدی ضمن غربالگری، فاصله های لازم را رعایت کنند که کارگران بسیجی استان برای اجرای فاصله اجتماعی و قطع کردن زنجیره انتقال بیماری کرونا به کمک اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان می آیند.

سرهنگ پاسدار طیران گفت: کارگران بسیجی در قالب تیم های نظارتی و کنترلی در واحدهای تولیدی استان به خصوص شهرک های صنعتی فعال می شوند.

وی یکی از موارد لزومی برای حضور کارگران در واحدهای تولیدی را تجهیز آنان به لوازم پیشگیرانه و مواد ضدعفونی دانست و افزود: سازمان بسیج کارگران همکاری لازم را با صنعت و معدن استان برای تامین و توزیع این لوازم خواهد داشت.

رئیس بسیج کارگران استان البرز همچنین به روند تولید لوازم پیشگیرانه و مواد ضدعفونی بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: کارگران بسیجی این استان از نخستین روزهای شیوع این بیماری به صورت ایثارگرانه و بسیجی وارد عرصه شدند که تاکنون به صورت شبانه روزی و در قالب شیفت ایثار اقدام به تولید تمام این لوازم و رفع نیاز استان و کشور کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها