مسئول بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود و عضو‌ اتاق اصناف با اشاره به تعطیلی واحد‌های صنفی تا اطلاع ثانوی از همکاری‌ و همراهی اصناف شهرستان در حفظ سلامت شهروندان تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۲۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
سیدمهدی میرحسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به مصوبات کمیته پیشگیری ومبارزه با شیوع ویروس کرونای اتاق اصناف شهرستان شاهرود اظهار کرد: ضمن تقدیر از همکاری کسبه و بازاریان شهرستان شاهرود در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اتاق اصناف پس از تشکیل کمیته پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، مسئوولیت اجرای مصوبات ستاد مذکور را در این شهرستان و در حوزه‌های اقتصادی و صنفی برعهده گرفت.
وی افزود: نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی درحوزه توزیع کالا‌های سلامت محور، نظارت بر روند توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در ایام نوروز، اجرای طرح‌های تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی، شناسایی عوامل احتکار یا قاچاق مواد شوینده و بهداشتی، شناسایی و پلمپ واحد‌های صنفی متخلف فاقد مجوز، از جمله اقداماتی بود که در آغاز طرح مبارزه با شیوع کرونا توسط اتاق اصناف شهرستان شاهرود واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان به اجرا در آمد.
مسئول بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود خاطر نشان کرد: در ادامه این طرح، موضوع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسرکشور و به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت که متعاقب آن موضوع تعطیلی تمامی واحد‌های صنفی در سطح شهر به غیر از واحد‌های صنفی ضرورت دار مطابق مصوب ستاد فرماندهی کرونای شهرستان به تمامی اتحادیه‌های صنفی ابلاغ شد.
وی ادامه داد: با همت و توان نیرو‌های اجرایی و بازرسان اتاق اصناف وهمکاری اماکن نیروی انتظامی و بسیج اصناف وبازرسی شهرداری موضوع تعطیلی واحد‌های صنفی در سطح شهرستان به اجرا درآمد و تمامی واحد‌های صنفی با مشارکت و همکاری شایسته کسبه محترم تعطیل شدند.
میرحسنی از همکاری ارزشمند فعالان صنفی شهرستان شاهرود در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نهایت تشکر و قدردانی را ونمود و گفت: این اطمینان را به همکاران صنفی میدهیم که مشکلات بوجود آمده برای کسبه توسط نمایندگان شما در اتاق اصناف پیگیری می‌شوند و امیدواریم با جمع بندی نظرات و پیشنهادات اتاق‌های اصناف سراسر کشور و طرح مشکلات اصناف در مراجع ذیصلاح، به راهکار جامع و مناسبی جهت جبران خسارات واردآمده به اصناف دست یابیم.
وی اضافه کرد: زمان بازگشایی واحد‌های صنفی شهرستان بر اساس تصمیمات ستادفرماندهی پیشگیری از ویروس کرونای شهرستان اعلام خواهدشد لذا تازمان اعلام قطعی بازگشایی واحد‌های صنفی که از طریق ابلاغیه به اتحادیه هاو رسانه‌های داخلی شهرستان اطلاع رسانی می‌شود، از کلیه متصدیان واحد‌های صنفی درخواست داریم همکاری لازم را با مجریان طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.
عضو اتاق اصناف شاهرود با تقدیر وتشکر از همکاری اماکن نیروی انتظامی، بسیجیان حوزه الهادی بسیج اصناف، واحد بازرسی شهرداری وهمکاران خوب وزحمت کش واحد بازرسی ونظارت اتاق اصناف تاکید کرد: درشرایط کنونی رسالت اتاق اصناف سلامتی جامعه و شهروندان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها