رزمایش دفاع بیولوژیکی در شهرستان تفت انجام شد

سرهنگ آقایی در خصوص برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با هدف مقابله و کنترل کرونا ویروس در شهرستان تفت گفت: رزمایش مذکور برای تکمیل عملیات‌های قبلی با یک حجم و جهش بیشتری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۵۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، سرهنگ پاسدار سید مصطفی آقایی در رزمایش دفاع بیولوژیک ضمن اشاره به روز جانباز و تبریک این روز به مردم به ویژه جانبازان و پاسداران اظهار داشت: رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی یک رزمایش سراسری است.

وی اضافه کرد: این رزمایش جهت نمایش هم افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج، سپاه و دیگر ادارات و نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و ایجابی در راستای مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونا ست.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با بیان اینکه اقدامات پیشگیری و مقابله‌ای با کرونا ویروس در سراسر شهرستان در حال انجام است، گفت: این رزمایش برای تکمیل عملیات‌های قبلی با یک حجم و جهش بیشتری برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: در این رزمایش که مقدمات آن از ۲۰ اسفند ۹۸ شروع شده اقدامات شناسایی و سازماندهی تیم‌های عملیاتی و جهادی در قالب تیم‌های پایش سلامت محلات، غربالگری، تیم‌های کنترل معابر و محدود سازی تردد ها، تیم‌های گند زدایی و رفع الودگی محلات، تیم‌های تهیه و دوخت ماسک و البسه بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و عموم مردم، تیم‌های توزیع بسته‌های کمک معیشتی و اقلام بهداشتی، تیم‌های نظارت و مداخلات اماکن عمومی و ... انجام میگیرد.

 سرهنگ آقایی با اشاره به اینکه برای برون رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش از پیش مردم در اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم افزود: امروز خوشبختانه علی رغم وضعیت سخت بیماری کرونا فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی برقرار است و انشاءالله به حول و قوه الهی و کمک مردم و پای کار بودن مسئولان بر این وضعیت نیز، چون روز‌های سخت دیروز غلبه پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/د 

ارسال نظرات
آخرین اخبار