خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز از اهدای 80 بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته ها برای حمایت این قشر آسیب پذیر جامعه در وضعیت کنونی که با بیماری کرونا روبرو هستیم اهدا شدند که 20 بسته آن معیشتی و 60 بسته آن بهداشتی بود.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

حمیده رزاق پور در گفتگو با خبرنگار بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این بسته ها به همت بسیجیان و خیران بسیجی این حوزه به ارزش هر بسته 300 هزار تومان تهیه شدن.

وی با بیان اینکه امروز توجه به اقشار آسیب پذیر از دغدغه های سپاه و بسیج است، اظهارداشت: همچنان که بسیج همیشه در کنار مردم است در بحث مهار کرونا هم تلاش می کند تا کمک حال فعالان عرصه بهداشت در ریشه کنی آن باشد.

80 بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان اهدا شد

رزاق پور با اشاره به حضور بسیجیان این حوزه در غربالگری مردم در خصوص بیماری کرونا، بیان کرد: بسیجیان این حوزه در سه مرکز بهداشت منطقه مارالان تبریز فعالیت دارند و تاکنون 16 هزار نفر را غربال گری کردند.

80 بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان اهدا شد

وی همچنین از راه اندازی سه کارگاه دوخت ماسک و دو گروه خانگی دوخت خبر داد و افزود: 45 نفر از بسیجیان پایگاه های حوزه حضرت زینب(س) در این عرصه هم تلاش می کنند و تا زمانی که نیاز باشد به فعالیت خود در این زمینه هم ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها