توسط کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی صورت گرفت

راه‌اندازی سایت خرید کالا در راستای حمایت از جهش تولید و کمک به مردم در ایام قرنطینه

در راستای حمایت از رونق و جهش تولید و کمک به مردم شهرستان دشتی جهت خرید مایحتاج روزانه در ایام قرنطینه‌ و مقابله با شیوع ویروس کرونا در مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها در سطح شهر سایت خرید کالا توسط کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی را اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۶۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در راستای حمایت از رونق و جهش تولید و کمک به مردم شهرستان دشتی جهت خرید مایحتاج روزانه در ایام قرنطینه‌ و مقابله با شیوع ویروس کرونا در مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها در سطح شهر٬ کارگروه IT کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان دشتی به کمک شرکت دانش صنعت اهورا مزدا ایرانیان و آموزشگاه فناوری اطلاعات اطلس رایانه خورموج اقدام به راه‌اندازی سایت خرید کالای مورد نیاز مردم نموده است.

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت dashtikala.ir کالای مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی خرید نمایند و درب منزل تحویل بگیرند.

در این زمینه پیک‌های موتوری و خودرویی با رعایت کامل موازین بهداشتی اقدام به توزیع کالاهای خریداری شده برای مردم می‌نمایند.

این اقدام علاوه بر حمایت از رونق و جهش تولید در شهرستان دشتی٬ کمک شایانی برای مقالبه با شیوع ویروس کرونا در عدم مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌ها می‌باشد.

 

 

ارسال نظرات