مسئول بسیج سازندگی مراغه از فعالیت ۸۰ گروه جهادی و مردمی در مبارزه با کرونا زیر نظر این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۵۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

علی پاشایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان، ۶۵۰ نفر در قالب گروه های جهادی و مردمی برای خدمات رسانی مناسب در مناطق مختلف شهری و روستایی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا، ۱۰ گروه مردمی نیز با حضور بانوان در زمینه تولید ماسک های بهداشتی فعال بوده و با تامین مواد اولیه مورد نیاز در روزهای اخیر، تولید این کالای ضروری و بهداشتی تسریع می شود.

پاشایی اضافه کرد: همچنین پنج گروه جهادی متشکل از روحانیون و طلاب این شهرستان نیز در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: اجرای طرح های ضدعفونی و گند زدایی و نیز تامین بسته های حمایتی و غذایی و نیز تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده بهداشتی از جمله خدماتی است که توسط این گروه ها در مناطق شهری و روستایی ارائه می شود.

پاشایی افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای مراغه، گروه های جهادی و مردمی این شهرستان توسط قرارگاه بسیج سازندگی این شهرستان ساماندهی و فعالیت های  آن ها هدفمندسازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل و تسریع در خدمات رسانی در کنار نظارت بهداشتی بر فعالیت های گروه های مردمی از جمله رویکردهایی است که براساس مصوبه این ستاد با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی، شهرداری و علوم پزشکی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات