به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محرم علیپور تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه با تمام تجهیزات خود تمامی معابر و اماکن عمومی سطح شهر مرند را ضدعفونی و رفع آلودگی کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۹۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم محمدی فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر‌های استان از روز‌های قبل توسط رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان‌ها شروع شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محرم علیپور و لزوم گرامیداشت این شهید افزود: باتوجه به آلودگی بالای شهرستان مرند در استان، با هماهنگی‌های لازم با مسولین شهرستان تصمیم به حضور تیپ نیروی زمینی امام زمان (عج) با تمام تجهیزات خود در این شهرستان جهت ضدعفونی گرفتیم.

حجت السلام  نعمت زاده امام جمعه مرند گفت: با همت و اراده مسئولان و مردم به امید خدا به سمت تثبیت وضعیت شیوع این ویروس منحوس در شهرستان می‌رویم.

حجت السلام  نعمت زاده با تاکید بر تداوم همکاری مردم با مسولین گفت: مردم استان و شهرستان مرند در روز ها‌ی ۱۲ و ۱۳ فروردین اوج همکاری خود را نشان دادند و امید است تا اعلام نشدن وضعیت عادی از سوی مسئولین، همچنان شعار در خانه بمانیم را عملی کنند.

شهید مدافع حرم محرم علیپور اهل روستای قراجه محمد مرند در هفتم اردیبهشت ماه سال ۹۳ در جبهه‌های حق علیه باطل و در دفاع از حرم آل الله در سوریه به دست تکفیری‌های داعشی به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها