خبرهای داغ:
سرهنگ ساری خبرداد:

توزیع ۵ هزار بسته غذایی در کارون

سرهنگ ساری از افتتاح دو کارگاه ساخت ماسک با فعالیت ۵۰ چرخ خیاطی در سه شیفت و توزیع ۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه‌ای و میان افراد متضرر از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

سرهنگ علی ساری، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با اشاره به اینکه سپاه تا آخرین لحظه با کرونا مبارزه خواهد کرد، اظهار داشت: بسیجیان داوطلبانه در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و در این باره گام‌های بسیار اساسی برداشتند.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: فردا بسیجیان ناحیه شهرستان کارون اقدام به گندزدایی همه محلات به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهرستان خواهند کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: افتتاح دو کارگاه ساخت ماسک با فعالیت ۵۰ چرخ خیاطی در سه شیفت و توزیع ۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه‌ای و میان افراد متضرر از کرونا فردا با حضور فرمانده سپاه استان صورت خواهد گرفت.

سرهنگ ساری با اشاره به اینکه سپاه توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه‌ای دارد، اضافه کرد: برای ویروس کرونا مناطق مرفه و حاشیه‌ای تفاوت ندارد، اما از آنجا که محرومیت‌ها بیشتر در مناطق حاشیه‌ای وجود دارد؛ از این رو سپاه مناطق حاشیه‌ای را برای مقابله با کرونا انتخاب کرد.

وی تأکید کرد: سپاه استان با همه توان برای مقابله با کرونا در مناطق حاشیه‌ای وارد شده است، تا کرونا بیش از این مردمان این مناطق را مورد اذیت قرار ندهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها