خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای طرح جهادی اهداء خون به مدت یک هفته در پایگاه‌های مقاومت خواهران استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۷۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

اجرای طرح جهادی اهداء خون در پایگاه‌های مقاومت خواهران استان همدانفاطمه ستاری‌نوید در گفتگو با خبرنگار بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج در همدان، در خصوص طرح جهادی اهداء خون اظهار داشت: دعوت بسیج جامعه زنان استان همدان به حضور خانوادگی در طرح جهادی اهداء خون با هدایت و کمک همه بانوان استان همدان  از ۱۸ فروردین به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

وی با توجه به شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و در خانه ماندن مردم، مراجعه با هدف اهدای خون به مراکز انتقال خون در کشور کاهش چشمگیری داشته است، افزود: به دنبال کاهش ذخیره خون، جان بسیاری از هموطنان ما از جمله مبتلایان به بیماری تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، سرطانی، پیوند اعضاء، جراحی‌های بزرگ قلب، کلیه و... را تهدید می‌کند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از آنجایی که یکی از دستورات دین مبین اسلام کمک به هم نوعان، نیازمندان و بیماران است بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اقدام به اجرای این طرح جهادی کرده است.

وی ادامه داد: از عموم مردم به ویژه بانوان عزیز و همیشه در صحنه به عنوان مروجان فرهنگ اهدای خون در خانواده و جامعه درخواست می‌شود تا با ثبت‌نام اینترنتی در سازمان انتقال خون با اهدای خون سالم خود بدون هیچ دغدغه‌ایی با رعایت تمام اصول ایمنی و بهداشتی، سلامت و زندگی دوباره را به عنوان هدیه‌ای بی‌مثال به بیماران نیازمند اهداء کنند.

ستاری‌نوید ابراز داشت: این طرح از ۱۸ فروردین ماه ۹۹ در تمام پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان همدان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات